Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Πώς να φροντίζετε τα windsurf πανιά σας …


Γράφει ο Σίμος Ναλμπάντογλου 
Προπονητής ιστιοπλοΐας Windsurf
SUP  Instructor







Ένα καλό windsurfing πανί μπορεί να διαρκέσει για "πάντα". Ωστόσο, το υλικό Χ-Ply και το μονοφίλμ πρέπει να καθαρίζονται και αποθηκεύονται προσεκτικά. Μάθετε πώς να κάνετε τα πανιά σας να διαρκούν περισσότερο.

Οι χειρότεροι εχθροί των windsurf πανιών είναι η άμμος και η υγρασία, καθώς και τα πιο συνηθισμένα λάθη που συμβαίνουν όταν ξετριμάρετε. Πολλές φόρες οι Windsurfers όταν είναι κουρασμένοι κατά τις κρύες ημέρες του χειμώνα θέλουν να μαζέψουν γρήγορα τον εξοπλισμό τους και να τον βάλουν στο αυτοκίνητο.

Η αλήθεια είναι ότι η φροντίδα του πανιού ξεκινά καθώς τριμάρετε τον windsurf εξοπλισμό . Δώστε προσοχή στις ρυτίδες, στις ατέλειες, στις γρατσουνιές και τα χτυπήματα που μπορεί να έχουν σαν αποτέλεσμα το σκίσιμο του πανιού σας στο άμεσο μέλλον.

Ακολουθείστε τους παρακάτω κανόνες , ώστε να κρατάτε σε καλή κατάσταση τα πανιά σας.

1. Να δένετε τα πανιά σας πάνω στο γρασίδι .

2. Να μην ανεμίζει ΠΟΤΕ το πανί σας στον άνεμο χωρίς να είναι καλά τρομπαρισμένο. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να κάνει ζημία στο monofilm και στο X-Ply.

3. Να αποφεύγετε το πανί, να είναι για μεγάλο διάστημα εκτεθειμένο στον ήλιο, κατά την διάρκεια του τριμαρίσματος αλλά και του ξετριμάρισματος. Ο ήλιος σιγά σιγά καταστρέφει συνολικά όλα τα υλικά του πανιού.

4. Να πλένετε πάντα το πανί σας άσχετα εάν θα το χρησιμοποιήσετε αύριο για προπόνηση ή μετά από έναν χρόνο !!! Εάν είναι δυνατόν να στεγνώσει υπό σκιά.

5. Πάντοτε να ξετριμάρετε το πανί σας μετά την προπόνηση. Τυλίξτε το σχετικά σφικτά και βάλτε το στην σακούλα του.

6. Όταν αποθηκεύετε τα πανιά σας, να τα βάζετε οριζόντια στο έδαφος. Εάν τα αποθηκεύετε κάθετα να το βάζετε με το luff - μανίκι του άλμπουρου στο πάτωμα.


7. Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα windsurf απραξίας αφαιρείτε τυχόν βρωμιές και χώματα με ένα ήπιο απορρυπαντικό και χλιαρό νερό.


windsurf - SUP - canoe - SUP YOGA - snorkeling , Angelohori Thessaloniki Greece

Copyright  Συμεών Ναλμπάντογλου – Active Sport Academy , 1995 – 2017

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή  του περιεχομένου του άρθρου  με οποιοδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηθογραφικό ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη . Νόμος 2121/1993 και κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Gsm  +306977347038 Wind,    +306984387847 Cosmote,    +306940411147 Vodafone

Κυριακή, 23 Αυγούστου 2015

Τα Windsurfing ήρθαν στον Θερμαϊκό!!!



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 23-08-2015

Τα Windsurfing ήρθαν στον Θερμαϊκό!!!

Ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Θεσσαλονίκης και η Active Sport Academy ανακοινώνουν με μεγάλη χαρά την έναρξη της πιλοτικής συνεργασίας τους στο άθλημα του windsurf με κοινό στόχο να γίνει η πόλη της Θεσσαλονίκης και ο Θερμαϊκός κόλπος ο πρώτος αστικός αθλητικός προορισμός τόσο στη Μακεδονία όσο και στη Βόρεια Ελλάδα, αφού κατόπιν επισταμένων ελέγχων και μετρήσεων από δημόσιους φορείς τα θαλάσσια ύδατα του Κόλπου είναι ασφαλή βάσει των Ευρωπαϊκών ορίων ρύπανσης που έχει θέσει η Ε.Ε..
Ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Θεσσαλονίκης, ένας από τους παλαιότερους και σημαντικότερους Ομίλους στη Βόρεια Ελλάδα με έτος ίδρυσης το 1933 κι έχοντας μία μακρά ιστορία στον τομέα του θαλάσσιου αθλητισμού, συμπράττει με την Active Sport Academy, τη μοναδική επίσημη και πιστοποιημένη Ακαδημία στη Βόρεια Ελλάδα στο windsurf και το SUP (Stand Up Paddling) και τον πιστοποιημένο προπονητή ιστιοπλοΐας Σίμο Ναλμπάντογλου, με σκοπό να πρωτοπορήσει για μία ακόμη φορά στον θαλάσσιο αθλητισμό.
Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά θα λειτουργήσουν στις εγκαταστάσεις του Ομίλου, στην παραλία της Θεσσαλονίκης, Ακαδημίες Ανηλίκων – Ενηλίκων Εκμάθησης windsurf από 12 Σεπτεμβρίου 2015 και για τα επόμενα 4 Σαββατοκύριακα, οι οποίες θα περιλαμβάνουν όλα τα επίπεδα εκμάθησης (αρχάριοι – μεσαίοι – προχωρημένοι).
Θα πληρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας όπως τεχνικές αυτοδιάσωσης, χρήση σωσιβίου, παπουτσάκια θαλάσσης κλπ.
Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν από κοινού εκδηλώσεις και αγώνες ώστε να ενημερωθεί το ευρύ κοινό για τη λειτουργία των Ακαδημιών και τη διεύρυνση της θαλάσσιας οικογένειας του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου Θεσσαλονίκης με ένα ακόμη υπέροχο άθλημα…

Τα windsurfing ήρθαν στο Θερμαϊκό!!! Ας τα καλοδεχτούμε!!!

Τηλέφωνο Εγγραφών : 6977347038


Copyright  Συμεών Ναλμπάντογλου – Active Sport Academy , 1995 – 2015


Απαγορεύεται η αναδημοσίευση , η αναπαραγωγή , ολική  , μερική ή περιληπτική , ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή  του περιεχομένου του άρθρου  με οποιοδήποτε τρόπο , μηχανικό , ηλεκτρονικό , φωτοτυπικό , ηθογραφικό ή άλλο , χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη . Νόμος 2121/1993 και κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2015

Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν κανουμε windsurf και μας κάνει πιο ευτυχισμένους

Γράφει ο Σίμος Ναλμπάντογλου 
Προπονητής ιστιοπλοΐας Windsurf
SUP Instructor





Η άσκηση θεωρείται φάρμακο για καθετί στη ζωή: για την κατάθλιψη, την απώλεια μνήμης, το Αλτσχάιμερ, το Πάρκινσον και πολλά ακόμη. Ερευνητές ψάχνουν να ανακαλύψουν τι ακριβώς συμβαίνει στον εγκέφαλό μας και η συνεχής γυμναστική μας κάνει πιο ευτυχισμένους.


Οι περισσότεροι παρακολουθούμε τι γίνεται στο σώμα μας όταν γυμναζόμαστε. Χτίζουμε μύες και είμαστε σε φόρμα. Νιώθουμε πόσο πιο εύκολα κάνουμε καθημερινές ασκήσεις, όπως να ανεβαίνουμε σκάλες. Είναι λιγότερο σαφές, τι ακριβώς συμβαίνει στον εγκέφαλό μας.

Όταν ξεκινάμε την άσκηση, ο εγκέφαλος αναγνωρίζει ότι έρχεται μια στιγμή στρες. Καθώς αυξάνονται οι παλμοί της καρδιάς, ο εγκέφαλος πιστεύει ότι είτε αντιμετωπίζετε κάποιον εχθρό, είτε κάποιο άλλο εμπόδιο. Για να προστατευθεί από το στρες ο εγκέφαλος, αμέσως, απελευθερώνει μια πρωτεΐνη ονομαζόμενη BDΝF. Αυτή η πρωτεΐνη προστατεύει και ταυτόχρονα επουλώνει τα νευρόνια της μνήμης και λειτουργεί σαν ένα ρολόι. Γι'αυτό νιώθουμε το μυαλό πιο καθαρό και πιθανότατα πιο ευτυχισμένοι (ευεξία) μετά την γυμναστική.




Την ίδια στιγμή οι ενδορφίνες, ένας άλλος χημικός παράγοντας εναντίον του στρες απελευθερώνονται στον εγκέφαλό μας. Οι ενδορφίνες προσπαθούν να μειώσουν τα δυσάρεστα της άσκησης, να μπλοκάρουν το αίσθημα του πόνου και αυτό χαρίζει το αίσθημα της ευφορίας.

Έτσι, το BDNF και οι ενδορφίνες είναι αυτό που μας κάνει να νοιώθουμε τόσο καλά μετά την άσκηση. Γιατί έχουν την ίδια συμπεριφορά στο σώμα, όπως η μορφίνη, η ηρωίνη και η νικοτίνη. Με τη διαφορά ότι είναι καλά για εμάς.
Για να έχουμε αυτό το αίσθημα της ευτυχίας στο μάξιμουμ, είναι να μην υπερβάλλουμε στην άσκηση, αλλά να αθλούμαστε συχνά. Μια πρόσφατη έρευνα του αμερικανικού πανεπιστημίου Penn State, απέδειξε ότι το «τεστ ευτυχίας» το περνούν καλύτερα όσοι αθλούνται συχνά, παρά όσοι διάγουν καθιστική ζωή.


Ο δημοσιογράφος και συγγραφέας μπεστ σέλλερ Gretchen Reynolds, έγραψε για το θέμα με τίτλο «The first 20 minutes». Αναφέρει ότι το υψηλότερο επίπεδο ευτυχίας και το κλειδί για άμεσες ωφέλειες, δεν έρχονται αν θελήσουμε να γίνουμε επαγγελματίες αθλητές. Αντίθετα, χρειάζεται λιγότερος χρόνος καθημερινά για να φτάσουμε σε αυτά τα επίπεδα: «Τα πρώτα 20 λεπτά που τρέχουμε ή κινούμαστε είναι αυτά που δίνουν τα μεγαλύτερα οφέλη».


windsurf - SUP - canoe - SUP YOGA - snorkeling, Angelohori, SKG, Greece


Copyright  Συμεών Ναλμπάντογλου – Active Sport Academy , 1995 – 2018

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή  του περιεχομένου του άρθρου  με οποιοδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηθογραφικό ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη . Νόμος 2121/1993 και κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Τρίτη, 4 Αυγούστου 2015

5 συμβουλές για τον SUP εξοπλισμό σου…




Γράφει ο Σίμος Ναλμπάντογλου 
Προπονητής ιστιοπλοΐας Windsurf
SUP  Instructor

Είσαι Αρχάριος και θέλεις να ξεκινήσεις το SUP ?

Το SUP φαίνεται σε γενικές γραμμές εύκολο . Ο κάθε ένας μπορεί να δοκιμάσει και να αρχίσει να διασκεδάζει. Όμως υπάρχουν διάφοροι κίνδυνοι όπως το σκάφος του φίλου σου που σου το δάνεισε για να κάνεις SUP ΟΜΩΣ είναι αρκετά μικρό για εσένα με αποτέλεσμα να απογοητευτείς…



Είναι ΠΟΛΥ σημαντική η ΣΩΣΤΗ επιλογή του εξοπλισμού. Η διασκέδαση ΑΛΛΑ και η ΠΤΩΣΗ μέσα στο νερό είναι ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ. Σας δίνω πέντε  ( 5 ) συμβουλές για την επιλογή του πρώτου σας εξοπλισμού SUP.



1) Η σταθερότητα. Eίναι ο κυριότερος παράγοντας στην επιλογή του σκάφους. Όσο μεγαλύτερο ΚΑΙ φαρδύτερο τόσο το καλύτερο. Ένα σκάφος 9 (feet) μήκος και 28 (ίντσες) φάρδος ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι μια μεγάλη απογοήτευση για έναν αναβάτη 80 κιλών. Τα λίτρα του σκάφους σας πρέπει να είναι στην αρχή 2,5 φορές περισσότερα από το βάρος σας. Παράδειγμα : αναβάτης με βάρος 80 κιλά, όγκος σκάφους 80 χ 2,5= 200 λίτρα.


2) Σκάφος.   Όμως ένα 10,2 (feet) μήκος και 32 (ίντσες) φάρδος είναι μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ επιλογή ….. Η πρώτη σας αγορά είναι ένα μεγάλο allround σκάφος. Η πρόοδος σας θα είναι γρήγορη και ΙΣΩΣ χρειαστεί να αλλάξετε σκάφος ΟΜΩΣ το παλιό σας θα είναι ιδανικό ΩΣΤΕ να το δώσετε και να δοκιμάσουν οι φίλοι σας ….. ΤΟ SUP είναι ένα σπορ διασκέδασης το οποίο μπορείτε να το μοιραστείτε με ΟΛΟΥΣ .


3) Η ανθεκτικότητα Όταν θα ξεκινήσετε θα είσαστε πολύ προσεκτικοί με τον εξοπλισμό σας. Είναι στην αρχή δύσκολο να κουμαντάρετε το σκάφος, θα χτυπάτε την πλώρη, την πρύμνη, το φινακι, καθώς θα το φορτώνετε, το αποθηκεύετε κλπ. Για αυτό υπάρχει η χούφτα στο κέντρο του σκάφους να σας διευκολύνει στην όλη διαχείριση του.



4) Το κουπί. Σε πιο προχωρημένο επίπεδο το κουπί είναι πολύ σημαντικό για την συνολική επίδοση σας. Σαν αρχάριος θα αγοράσετε ένα πλαστικό – αλουμινένιο ρυθμιζόμενο κουπί, το οποίο θα σας συνοδεύσει στα πρώτα σας βήματα στο σπορ 


5) Η τοποθεσία προπόνησης. Ένας κόλπος, ίσως μια λίμνη είναι ένα καλό ξεκίνημα, ο βυθός να είναι ασφαλής χωρίς βράχια, ύφαλους, αχινούς, το βάθος να είναι τουλάχιστον στο ύψος του στήθους, ώστε σε περίπτωση πτώσης να μην τραυματιστείτε. Ο κυματισμός από 0 έως 10 εκατοστά ύψος για τα πρώτα σας βήματα στο σπορ ώστε να μην σας δημιουργήσουν προβλήματα ισορροπίας.



Watersports , Rentals & sessions - Windsurfing , SUP , canoe , SUP/Yoga - Angelohori Beach - Thessaloniki Gsm  +306977347038 Wind,    +306984387847 Cosmote,    +306940411147 Vodafone

 Copyriht  Συμεών Ναλμπάντογλου – Active Sport Academy , 1995 – 2017

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική, ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή του περιεχομένου του άρθρου  με οποιοδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηθογραφικό ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη . Νόμος 2121/1993 και κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.