Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Θεσσαλονίκης σε  συνεργασία με την Active Sport Academy SUP και υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, διοργανώνουν τον αγώνα επίδειξης Thessaloniki SUP demo race στην παραλία της Θεσσαλονίκης, με αφετηρία τον IOΘ και αγωνιστική διαδρομή  την παραλία Θεσσαλονίκης (Μακεδονία Παλλάς, Ομπρέλες Ζογγολόπουλου, Άγαλμα Μεγάλου Αλεξάνδρου, Λευκός Πύργος) την Κυριακή 15 Μαΐου 2016.  Το Σάββατο 14 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν μαθήματα SUP ΔΩΡΕΑΝ από τις 11.00 – 13.00 με σκοπό την προετοιμασία για τους αγώνες .


Το άθλημα του S.U.P. (Stand Up Paddling) απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, από 18 έως 88 ετών και δίνει την ευκαιρία να διασκεδάσουν, να εκμεταλλευτούν τον καθαρό Θερμαϊκό, μία ευκαιρία που προσφέρει η πόλη μας και με αυτόν τον τρόπο να αθληθούν με ένα ξεχωριστό δυναμικό θαλάσσιο σπορ.

Οι κατηγορίες SUP σκαφών είναι:

Ανδρών Racing
Ανδρών  All round,
Γυναικών All round

10.00     Προετοιμασια Αθλητων 
10:30   skippers meeting
11:00   εκκίνηση, επίδειξη S.U.P.
12:15   Απονομή

Η συμμετοχή είναι ελεύθερη για όλους.

Δηλώσεις συμμετοχής για τα ΔΩΡΕΑΝ Μαθήματα & τους αγώνες έως 10 Μαΐου 2016 και ώρα 20.00 πμ. στο email: ioth@otenet.gr ή με fax στο 2310.858279


Τηλ 2310830939 ωράρια γραμματείας : 11–2 (πρωινά), 6–9 (απογεύματα).

*Τα ΔΩΡΕΑΝ SUP μαθήματα  θα πραγματοποιηθούν  με δικό σας ή ενοικιαζόμενο σκάφος για το 2ημερο 14 & 15 Μαΐου  ( πληροφορίες για SUP rental 6984387847)  .














Copyriht  Συμεών Ναλμπάντογλου – Active Sport Academy , Active sport Club 1995 – 2015

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική, ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή του περιεχομένου του άρθρου  με οποιοδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηθογραφικό ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη . Νόμος 2121/1993 και κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Gsm  +306977347038 Wind,    +306984387847 Cosmote,    +306940411147 Vodafone

Πέμπτη, 7 Απριλίου 2016

Τι συμβαίνει στον οργανισμό μας μετά την προπόνηση;


Γράφει ο Σίμος Ναλμπάντογλου

Προπονητής ιστιοπλοΐας Windsurf
SUP  Instructor


Facebook Active sport Club

email : info.active.sport.club@gmail.com

www.gozone.surf



Όλοι γνωρίζουμε πόσο χρήσιμη είναι η άσκηση και τι μας προσφέρει μακροπρόθεσμα: αδύνατη και σμιλεμένη σιλουέτα, γερή καρδιά, καλό ύπνο, περισσότερη αντοχή κ.ά. Ωστόσο αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι ότι κάποια αποτελέσματά της γίνονται άμεσα αισθητά. Τι συμβαίνει λοιπόν έπειτα από ένα μάθημα zumba ή μετά από λίγη ώρα τζόγκινγκ στο διπλανό πάρκο;

Αλλαγή του DNA: Είναι αλήθεια ότι για πολλά από αυτά που μας δυσαρεστούν είτε στην εμφάνισή μας είτε στο χαρακτήρα μας ευθύνονται τα γονίδια που έχουμε κληρονομήσει. Παρ' όλα αυτά ορισμένες φορές η κατάσταση είναι αναστρέψιμη αρκεί να υιοθετήσουμε κάποιες καλές συνήθειες. Σύμφωνα με σουηδική έρευνα, ακόμα και μερικά λεπτά άσκησης αρκούν για να τροποποιηθεί το γενετικό υλικό των μυϊκών κυττάρων. Για την ακρίβεια, έτσι πυροδοτούνται οι διαδικασίες που σχετίζονται με την αύξηση της αντοχής και την ενίσχυση του μεταβολισμού.

Ευεξία: Όταν ξεκινάμε την προπόνηση, μαζί με το σώμα πιάνει δουλειά και ο εγκέφαλος. Τι κάνει; Απελευθερώνει μεγάλες ποσότητες των λεγόμενων ορμονών της... ευτυχίας (ενδορφίνες, σεροτονίνη κ.ά.) με συνέπεια να νιώθουμε κεφάτοι και να αποβάλλουμε τις γκρίζες σκέψεις.
Καλύτερη συγκέντρωση: Η απότομη αύξηση της ροής του αίματος στον εγκέφαλο όταν εκτελούμε ένα δυναμικό workout ωθεί τα κύτταρά του να ανεβάσουν... ταχύτητα. Αποτέλεσμα: Κατά τη διάρκεια του προγράμματος είμαστε σε εγρήγορση, ενώ μετά την ολοκλήρωσή του η προσοχή μας είναι τεταμένη. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι με 10 λεπτά προπόνησης που θα μας κάνουν να λαχανιάσουμε ενισχύονται λειτουργίες όπως η ικανότητα συγκέντρωσης (κάτι που διαρκεί αρκετές ώρες μετά την άσκηση).

Αποβολή του στρες: Παρότι η γυμναστική -ιδίως η εντατική- αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης (γνωστή ως ορμόνη του στρες) και επιταχύνει τους καρδιακούς παλμούς, θεωρείται αγχολυτική (όσο οξύμωρο και αν ακούγεται). Οι επιστήμονες εξηγούν πως αυτό συμβαίνει διότι η φυσική δραστηριότητα, ακόμη και αν μας... τσιτώνει, στην ουσία αποτελεί ένα είδος... αντιπερισπασμού, αφού μας βοηθά να διώξουμε τις αρνητικές σκέψεις.



Αν βέβαια θέλετε να βγείτε κερδισμένοι σε βάθος χρόνου, το ιδανικό είναι να γυμνάζεστε ήπια 2-3 ώρες (ποδήλατο, περπάτημα, SUP, windsurfing, Kitebsurf  κ.ά.). Τουλάχιστον αυτές είναι οι οδηγίες του αμερικανικού Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών. Αν πρόκειται όμως να κάνετε προπόνηση υψηλής έντασης φροντίστε να μειώσετε λίγο τον παραπάνω χρόνο. Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, είναι απαραίτητο να συμβουλευτείτε πρώτα το γιατρό σας.



Copyright  Συμεών Ναλμπάντογλου Active sport Club , 1995 – 2017

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή η απόδοση κατά παράφραση ή διασκευή  του περιεχομένου του άρθρου με οποιοδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηθογραφικό ή άλλο, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη . Νόμος 2121/1993 και κανόνες του Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Gsm  +306977347038 Wind,    +306984387847 Cosmote,    +306940411147 Vodafone